Test nowej koncepcji sklepu – ewaluacja konceptu za pomocą zakupów asystowanych
Badanie konsumentów: merchandising dla marki.
Case studies
Firma farmaceutyczna zainteresowana wejściem na polski rynek, zleciła Hume’s Institute dogłębną analizę polskiego rynku farmaceutycznego z zakresu „market access study” dla leku na tzw. choroby sieroce.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Firma farmaceutyczna zainteresowana wejściem na polski rynek, zleciła dogłębną analizę polskiego rynku farmaceutycznego z zakresu „market access study”. Projekt dotyczył niszowego segmentu rynku farmaceutycznego – leku na tzw. choroby sieroce, czyli schorzenia, które dotykają mniej niż 1 osobę na 10 000. Analiza miała pomóc podjąć decyzję o najlepszej strategii wejścia na rynek, cenie produktu, a także strategii refundacyjnej.
Podejście badawcze
Rozwiązanie Hume’s Institute pozwoliło przy stosunkowo niskim nakładzie finansowym dostarczyć bardzo dużo cennych informacji i wiedzy.
Rezultaty projektu
Dzięki zastosowanej metodologii i szerokim doświadczeniu naszej firmy na rynku farmaceutycznym dostarczyliśmy klientowi prezentację podsumowującą miesięczny okres zbierania danych. Klient zyskał syntetyczne podsumowanie wniosków, odpowiedzi na najważniejsze pytania przedstawione w przejrzystej i atrakcyjnej graficznie formie (schematy, grafy), co pozwoliło mu na szybkie przyswojenie wiedzy na temat polskiego rynku.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager