Made in Poland 4.0 Jak przebiega cyfrowa transformacja w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach
Badanie rynku i konkurencji
Case studies
Przeprowadziliśmy analizę otoczenia konkurencyjnego na rynku kosmetyków w kanale sprzedaży bezpośredniej w celu wsparcia klienta w optymalizacji strategii.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Klient, lider na rynku kosmetyków w kanale sprzedaży bezpośredniej, zlecił analizę otoczenia konkurencyjnego w celu optymalizacji strategii sprzedaży oraz opracowania nowej strategii rozwoju.
Podejście badawcze
Nasza firma przeprowadziła analizę otoczenia konkurencyjnego, zawierającą kompletną wiedzę na temat głównych graczy.
Rezultaty projektu
Badanie dostarczyło klientowi wiedzy przydatnej do podjęcia dalszych decyzji biznesowych dotyczących rozwoju oferty produktowej. Analiza otoczenia konkurencyjnego pozwoliła zoptymalizować strategię sprzedaży i uzyskać pełniejsze zrozumienie modeli działania konkurencji oraz najnowszych trendów rynkowych.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager