Analiza szans rozwoju na rynku kosmetycznym wraz z badaniem konkurencji

Przeprowadziliśmy analizę otoczenia konkurencyjnego na rynku kosmetyków w kanale sprzedaży bezpośredniej w celu wsparcia klienta w optymalizacji strategii.

Potrzeby klienta

Klient, lider na rynku kosmetyków w kanale sprzedaży bezpośredniej, zlecił analizę otoczenia konkurencyjnego w celu optymalizacji strategii sprzedaży oraz opracowania nowej strategii rozwoju.

Podejście badawcze

Nasza firma przeprowadziła analizę otoczenia konkurencyjnego, zawierającą kompletną wiedzę na temat głównych graczy.

  • Przygotowano analizę benchmarkową oferty produktowej, modeli dystrybucji i marketingu konkurencji.
  • Zebrano informacje dotyczące docelowej grupy klientów i najlepiej sprzedających się produktów.

Badanie dostarczyło wiedzy przydatnej do podjęcia dalszych decyzji biznesowych, optymalizacji strategii sprzedaży i lepszego pozycjonowania marki.

Badanie dostarczyło klientowi wiedzy przydatnej do podjęcia dalszych decyzji biznesowych dotyczących rozwoju oferty produktowej. Analiza otoczenia konkurencyjnego pozwoliła zoptymalizować strategię sprzedaży i uzyskać pełniejsze zrozumienie modeli działania konkurencji oraz najnowszych trendów rynkowych.

Edyta Mazurek

Customer Success Manager