Analiza rynku ubocznych produktów spalania

Analiza rynku ubocznych produktów spalania

Projekt miał na celu wsparcie klienta w planowaniu strategii rozwoju działalności związanej z zagospodarowaniem ubocznych produktów spalania.

Potrzeby klienta

Klient, firma zajmująca się zagospodarowaniem ubocznych produktów spalania, potrzebował wsparcia w zakresie kierunków rozwoju rynku oraz oceny jego potencjału.

Podejście badawcze

Zespół analityków Hume’s Institute przygotował wieloelementowy projekt badawczo-consultingowy.

  • Obejmował on badanie ilościowe (ponad 200 wywiadów CATI) i jakościowe (ponad 40 wywiadów TDI) z przedstawicielami różnych branż, wywiady eksperckie oraz analizę danych statystycznych i wskaźników makroekonomicznych.

Kompleksowe podejście badawcze pozwoliło na podjęcie strategicznych decyzji biznesowych dotyczących kierunku rozwoju działalności i planowanych inwestycji.

Analiza rynku ubocznych produktów spalania umożliwiła klientowi podjęcie strategicznych decyzji biznesowych dotyczących kierunku rozwoju działalności i planowanych inwestycji. Skuteczna współpraca zaowocowała również kolejnymi wspólnymi projektami, w tym na rynkach zagranicznych.

Edyta Mazurek

Customer Success Manager