Made in Poland 4.0 Jak przebiega cyfrowa transformacja w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach
Badanie rynku i konkurencji
Case studies
Dział badawczy Hume’s Institute przeprowadził analizę dotyczącą zakupów produktów dedykowanych dla dzieci w wieku do 12 lat.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Klient potrzebował analizy pięciu segmentów produktów: zabawek, odzieży, obuwia, kosmetyków oraz żywności dla niemowląt, aby stworzyć raport o handlu detalicznym produktami dla dzieci.
Podejście badawcze
Rezultaty projektu
Analiza pozwoliła zidentyfikować wiodące marki wszystkich pięciu badanych kategorii produktów dla dzieci oraz najczęstsze miejsca ich zakupu. Raport zawierał również informacje na temat poziomu wydatków, czynników decydujących o wyborze produktów, oceny marek własnych i dermokosmetyków dla dzieci. Całość stanowiła podstawę do stworzenia obszernego raportu rynkowego.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager