Dedykowana analiza rynku mebli i wyposażenia wnętrz na zlecenie jednego z głównych graczy rynku.

Analiza rynku mebli i wyposażenia wnętrz

Nasza firma przeprowadziła dedykowaną analizę rynku mebli i wyposażenia wnętrz dla wiodącego gracza w branży, koncentrując się na wartości rynku, prognozach i analizie konkurencji.

Potrzeby klienta

Klient, lider handlu meblami i wyposażeniem wnętrz, zlecił dedykowaną analizę rynku z powodu niedoskonałości dostępnych opracowań. Głównym celem było opracowanie wartości rynku wraz z długoterminowymi prognozami oraz analiza konkurencji w poszczególnych kanałach rynkowych.

Podejście badawcze

W ramach projektu nasi badacze przeprowadzili szeroko zakrojony projekt badawczo-konsultingowy mający na celu analizę rynku mebli i wyposażenia wnętrz:

  • Opracowano nową definicję rynku wraz ze wszystkimi kanałami dystrybucji oraz szczegółową listę asortymentu.
  • Zebrano dane dotyczące wszystkich kanałów dystrybucji, bazując na analizie konkurencji, danych statystycznych, badaniach oraz zasobach bazodanowych Hume’s Institute.
  • Zweryfikowano dane finansowe konkurencji, koncentrując się na wynikach ze sprzedaży. Przeprowadzono szczegółową analizę asortymentu konkurencji w celu urealnienia danych sprzedażowych.
  • Opracowano autorskie prognozy wartości rynku i jego kanałów.

Klient otrzymał pełny obraz rynku mebli i wyposażenia wnętrz, dostosowany do jego indywidualnych potrzeb.

Klient otrzymał najbardziej wiarygodne źródło danych o wartości rynku. Analiza konkurencji w poszczególnych kanałach sprzedaży wskazała graczy o najszybszym wzroście, nawet jeśli nie byli oni bezpośrednią konkurencją. Dane te pozwoliły na identyfikację działań konkurencji oraz potwierdziły potencjalny rozwój kanału e-commerce.

Edyta Mazurek

Customer Success Manager