Made in Poland 4.0 Jak przebiega cyfrowa transformacja w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach
Badanie rynku i konkurencji
Case studies
Nasza firma przeprowadziła dedykowaną analizę rynku mebli i wyposażenia wnętrz dla wiodącego gracza w branży, koncentrując się na wartości rynku, prognozach i analizie konkurencji.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Klient, lider handlu meblami i wyposażeniem wnętrz, zlecił dedykowaną analizę rynku z powodu niedoskonałości dostępnych opracowań. Głównym celem było opracowanie wartości rynku wraz z długoterminowymi prognozami oraz analiza konkurencji w poszczególnych kanałach rynkowych.
Podejście badawcze
W ramach projektu nasi badacze przeprowadzili szeroko zakrojony projekt badawczo-konsultingowy mający na celu analizę rynku mebli i wyposażenia wnętrz:
Rezultaty projektu
Klient otrzymał najbardziej wiarygodne źródło danych o wartości rynku. Analiza konkurencji w poszczególnych kanałach sprzedaży wskazała graczy o najszybszym wzroście, nawet jeśli nie byli oni bezpośrednią konkurencją. Dane te pozwoliły na identyfikację działań konkurencji oraz potwierdziły potencjalny rozwój kanału e-commerce.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager