Urządzenia do diagnostyki obrazowej: analiza rynku
Analiza rynku urządzeń do diagnostyki obrazowej wraz z opracowaniem interaktywnego Tableau.
Case studies
Dla jednego z czołowych producentów materiałów budowlanych Zespół Hume’s przygotował analizę potrzeb podmiotów kształtujących rynek budowlany w sześciu krajach Europy Środkowo-Wschodniej oraz przeprowadził sesję warsztatową na podstawie zebranych danych.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Celem projektu było zrozumienie potrzeb klientów bezpośrednich (generalni wykonawcy, producenci betonu, sprzedawcy materiałów budowlanych, producenci prefabrykatów) oraz innych podmiotów kształtujących rynek budowlany (architekci, deweloperzy i lokalne władze/administracja) w każdym z sześciu krajów będących przedmiotem badania: Polska, Rumunia, Serbia, Ukraina, Słowacja i Węgry.
Podejście badawcze
Wyniki badania miały stanowić podstawę sesji warsztatowej, której celem było wypracowania możliwych kierunków rozwoju. Głównymi zagadnieniami było rozpoznanie kluczowych czynników wpływających na wybór dostawców, zrozumienie najważniejszych problemów we współpracy, aspektów wpływających na pozytywną ocenę oraz poznanie opinii na temat stanu rynku i otwartości na innowacyjne rozwiązania.
Rezultaty projektu
Dla każdego badanego kraju Klient otrzymał raport zawierający:
Edyta Mazurek
Customer Success Manager