Made in Poland 4.0 Jak przebiega cyfrowa transformacja w średnich i dużych polskich przedsiębiorstwach
Badanie rynku i konkurencji
Case studies
Hume’s Institute przeprowadził analizę rynku kruszyw w Polsce w przekroju wojewódzkim, wskazując regiony z największym potencjałem na zlecenie jednego z największych producentów kruszyw.
Szczegóły projektu
Potrzeby klienta
Celem projektu było dostarczenie wiedzy o regionalnym zróżnicowaniu polskiego rynku kruszyw. Informacje te pozwoliły klientowi na lepsze planowanie strategii rozwoju i planowanie inwestycji tak, aby w jak największym stopniu partycypować w rynku w przyszłości, przy jak najmniejszych kosztach logistycznych.
Podejście badawcze
Rezultaty projektu
Klient otrzymał raport, który w konkretny sposób podsumowywał przeprowadzoną analizę i opracowane prognozy. W precyzyjny i czytelny sposób zaprezentowane zostały wyniki obliczonego indeksu atrakcyjności regionów w kontekście rynku kruszyw. Jednocześnie, wskazane zostały silne i słabe strony regionów oraz podstawowe informacje o każdym z nich, co gwarantowało łatwy odbiór dokumentu.
Edyta Mazurek
Customer Success Manager